Comunicado 5 desde PalestinaComunicado 5 desde Palestina
Iván Prado, mércores 31 de xullo de 2002
Os membros da caravana de Payasos pola paz en Palestina estamos ben, pero o toque de queda en todas as vilas palestinas non nos permite programar o noso traballo.
Onte puidemos intervir en Hebrón e despois tivemos unha recepción oficial en Ramallah co presidente da Media Lúa Vermella. Cando quixemos saír dentro dunha ambulancia, despois de telo negociado telefónicamente co tenente responsable do Checkpoint de Qalandia, outro Checkpoint, neste caso móbil, interceptounos e impediunos regresar. Maltratáronnos verbal e físicamente e o conductor da ambulancia foi lesionado cun culatazo. Os soldados israelís parecen do Terceiro Reich.
Hoxe improvisamos uns obradoiros de acrobacias nun campo de Paz en Ramallah, pero como pasa día a día tivemos que suspendelo por seguridade, nesta ocasión motivado polo atentado na Universidade.
Agora estamos en Xerusalén despois de cruzar “a toda ostia” os Checkpoints e antes de que pecharan a cal e canto a cidade.
Iván Prado, miércores 31 de julio de 2002
Los miembros de la caravana de Payasos por la paz en Palestina estamos bien, pero el toque de queda en casi todas las ciudades no nos permite programar nuestro trabajo.
Ayer pudimos intervenir en Hebrón, después tuvimos una recepción oficial en Ramallah con el presidente dela Medialuna Roja. Cuando quisimos salir de forma clandestina dentro de una ambulancia y después de haberlo negociado con los Checkpoints de Calandia, un CheckPoint móvil nos interceptó y nos impidió regresar. Nos maltrataron y el conductor de la ambulancia está lesionado con un culatazo. Los soldados isrraelís parecen del Tercer Reich.
Hoy hemos improvisado talleres de acrobacias en un campo de paz en Ramallah, pero como pasa día a día tuvimos que suspenderlo, en esta ocasión motivado por el atentado. Cuando nos disponíamos a hacer la función en un arrabal de Ramallah, tuvimos que suspenderlo por seguridad.
Ahora estamos en Jerusalén, después de haber cruzado «a toda ostia» los Checkpoints antes de que cerraran a cal y canto la ciudad.
Estamos programando una intervención en la franja de Gaza, pero aún no sabemos cómo acceder, probablemente lo hagamos clandestinamente.