O FESTICLOWN partía o día 26 de xullo de 2002 cara Palestina da man de «Payasos sin fronteras»El FESTICLOWN partía el día 26 de julio de 2002 hacía Palestina de la mano de «Payasos sin fronteras»
O venres 26 de xullo, ás 9.30 hrs, partía cara a Palestina a expedición de Pallasos pola Paz, desde Barcelona a Tel-Aviv, e despois a Xerusalén para iniciar a misión de paz organizada por Payasos sin Fronteras e financiada polo Festiclown.
Unha vez máis a risa comprometida e solidaria leva a cabo unha acción a favor de lxs máis desfavorecidxs. De novo o Fondoclown solidario do Festiclown intervén en favor da solidariedade e da xustiza no mundo.
A misión foi financiada integramente polo Festival Internacional de Clown de Galicia FESTICLOWN, que ante o éxito de público da edición deste ano (celebrada do 15 ao 21 de xullo na cidade de Payervedra) decidiu incrementar a contribución económica prevista para cubrir a totalidade do gasto que supuxo a presenza a expedición en Palestina, é dicir un millón e medio de pesetas.
Iván Prado (director do Festiclown), Jöns Pappila (membro dá organización do Festiclown) e Mikio Tsunekawa (Pallasos sen Frayerras) foron os integrantes desta expedición, organizada por Pallasos sen Frayerras en colaboración coa Asemblea de Cooperación pola paz e co soporte local da Media lúa vermella Palestina.
Hoxe máis que nunca se demostra como os pallasos non só serven para facer rir senón que traballan en contra da guerra e das inxustizas.
El viernes 26 de julio, a las 9.30 hrs, partía hacia Palestina la expedición de Payasos por la Paz, desde Barcelona a Tel-Aviv, y después a Jerusalén para iniciar la misión de paz organizada por Payasos sin Fronteras y financiada por el Festiclown.
Una vez más la risa comprometida y solidaria lleva a cabo una acción a favor de lxs más desfavorecidxs. De nuevo el Fondoclown solidario del Festiclown interviene en favor de la solidaridad y de la justicia en el mundo.
La misión fue financiada íntegramente por el Festival Internacional de Clown de Galicia FESTICLOWN, que ante el éxito de público de la edición de este año (celebrada del 15 al 21 de julio en la ciudad de Pontevedra) decidió incrementar la contribución económica prevista para cubrir la totalidad del gasto que supuso la presencia de la expedición en Palestina, es decir un millón y medio de pesetas.
Iván Prado (director del Festiclown), Jöns Pappila (miembro da organización del Festiclown) y Mikio Tsunekawa (Payasos sin Fronteras) fueron los integrantes de esta expedición, organizada por Payasos sin Fronteras en colaboración con la Asamblea de Cooperación por la paz y con el soporte local de la Media luna roja Palestina.
Hoy más que nunca se demuestra como los payasos no sólo sirven para hacer reír sino que trabajan en contra de la guerra y de las injusticias.